موسسه eustudy

کانادا رتبه اول به عنوان مقصد کار رویایی در جهان

کانادا رتبه اول به عنوان مقصد کار رویایی در جهان

10 دی , 1402

طبق مطالعه اخیر شرکت بریتانیایی Givetastic، کانادا به عنوان پیشتاز جهانی در زمینه مقاصد کاری مطرح است.

 Givetastic با تجزیه و تحلیل میانگین حجم جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی منطبق مانند 'شغل' و 'کار' و استفاده از ترجمه در صورت لزوم، Givetastic تقریباً برای هر کشوری مقاصد رویایی برای کار در خارج از کشور را تعیین کرد.

این تحقیق با نظرسنجی از افراد در 164 کشور، جذابیت کانادا را به دلیل مراقبت های بهداشتی قوی، مزایای کارکنان و بازار کار پر جنب و جوش برجسته کرد. قابل ذکر است، 56 کشور کانادا را به عنوان بهترین انتخاب خود (34.1 درصد از کشورهای جهان) رتبه بندی کردند و بر شهرت این کشور به عنوان یک مرکز اصلی محل کار تأکید کردند.

بر اساس مطالعه Givetastic، برترین مقاصد کاری رویایی عبارت بودند از:

  • کانادا (برترین انتخاب در 56 کشور)
  • آلمان (13 کشور)
  • قطر (11 کشور)
  • انگلستان (8 کشور)
  • سوئیس، استرالیا (هر کدام 7 کشور)
  • اسپانیا، ایالات متحده (هر کدام 6 کشور)
  • مالت (5 کشور)
  • نیجریه، پرتغال (هر کدام 4 کشور)
موسسه Eustudy

تحصیل در کانادا

کسب تمامی اطلاعات برای تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

جاذبه جهانی کبک

Givetastic روش مشابهی را برای کشف محبوب ترین شهرها، ایالت ها و مناطق برای مهاجرت به دلایل مربوط به کار انجام داد.

با توجه به حجم جستجوی گوگل، دبی محبوب ترین شهر برای مهاجرت برای کار است، زیرا در 69 کشور از 150 کشور جهان، بیشترین جستجو را داشته است. با این حال، کبک نزدیک ترین رقیب دبی بود.

کبک در 28 کشور از 150 کشور از کشورهایی مانند کلمبیا، مکزیک، مراکش و کامرون بالاترین جست و جو را داشته و بر جذابیت جهانی این استان تاکید کرد.

چرا کانادا؟

طبق تحقیقات Givetastic، کانادا یک مقصد کاری برتر در کشورهای مختلف از جمله بنگلادش، شیلی، اکوادور، کنیا، نیجریه، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی و ایالات متحده بود.

کانادا به دلایل مختلف یک مقصد کاری و مهاجرتی محبوب برای اتباع خارجی است. اولاً، این کشور دارای استاندارد زندگی بالایی است که دسترسی به مراقبت های بهداشتی همگانی و مؤسسات آموزشی در سطح جهانی را ارائه می دهد.

کانادا همچنین کشوری امن و آرام با میزان جرم و جنایت پایین است که آن را به مکانی دلپذیر برای مهاجران و خانواده هایشان تبدیل کرده است.

علاوه بر این، کانادا یکی از متنوع ترین کشورها است، برای شمول و احترام برای همه فرهنگ‌ها و مذاهب ارزش قائل است و تطبیق در جامعه کانادایی را برای مهاجران آسان می کند.

این کشور همچنین به پرورش نیروی کار و تضمین رشد اقتصادی-اجتماعی با ارائه برنامه های مهاجرت، فرصت‌های حمایت مالی و برنامه‌های مجوز کار و تحصیل اختصاص دارد.

کانادا برنامه های مهاجرتی مهمی مانند برنامه کارگران خارجی موقت (TSWP) و برنامه های نامزد استانی (PNP) دارد که به اتباع خارجی واجد شرایط اقامت دائم کانادا را میدهد. در سال 2022، کانادا به بیش از 437000 اتباع خارجی اقامت دائم اعطا کرد که بالاتری آمار اقامت دائم تا به حال بوده است.

در 1 نوامبر 2023، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برنامه سطوح مهاجرت دولت کانادا برای سال های 2024-2026 را منتشر کرد. کانادا امیدوار است که پذیرای 485000 ساکن دائمی جدید در سال 2024، 500000 نفر در سال 2025 و 500000 نفر در سال 2026 باشد.

این طرح رشد اقتصادی را در اولویت قرار می دهد و از اتحاد مجدد خانواده حمایت می کند و در عین حال به بحران های انسانی پاسخ می دهد و رشد سریع مهاجرت را در سال های اخیر به رسمیت می شناسد.

موسسه Eustudy

تحصیل در کانادا

جهت دریافت مشاوره اولیه رایگان برای مهاجرت تحصیلی، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت