موسسه eustudy

نرخ پذیرش 90% برای تحصیل در سوئد

نرخ پذیرش 90% برای تحصیل در سوئد

5 فروردين , 1403

نتیجه پذیرش های تحصیلی سوئد، برای مقطع ارشد در تاریخ 21 مارچ (2 فروردین 1403) اعلام شده است، موسسه مهاجرتی EUStudy، با نرخ پذیرش 90%، این آمار بالاترین نرخ پذیرش در میان موسسات اعزام دانشجو برای سال 2024 بوده است.

دانشجویان متقاضی تحصیل در سوئد، بعد از اخذ پذیرش از دانشگاهی در این کشور باید پروسه ویزای تحصیلی را آغاز نمایند، که این پروسه در مقابل پذیرش از دانشگاه دشوارتر است، زیرا تعداد ویزاهای صادر شده کمتر از پذیرش های صادر شده است و آفیسرهای اداره مهاجرت سوئد سخت گیری های جدی در این پروسه دارند.

برای اینکه بتوانید برای ویزای تحصیلی سوئد درخواست دهید در ابتدا باید invoice دانشگاه (که حداقل هزینه یک ترم تحصیلی است) را پرداخت نمایید، با داشتن تاییدیه دانشگاه از نظر پرداخت می توانید برای دریافت ویزا  دانشجویی درخواست دهید.

لازم است درخواست ویزا را مانند پذیرش تحصیلی در نظر بگیرید، ارسال تمامی مدارک ترجمه شده، تمکن مالی (برای فرد اصلی 13500 یورو) از مهم ترین مدارک هستند.

مدت زمان بررسی مدارک برای دریافت ویزا، مشخص نمی باشد و از چند هفته تا چند ماه می تواند تغییر کند، هرچند دانشجویان می توانند به تنهایی برای دریافت ویزا اقدام نمایند و خود مسئولیت این کار را برعهده بگیرند، اما پیشنهاد می شود از افرادی که در گذشته این پروسه را طی کرده اند، کمک بگیرند یا از موسسات مهاجرتی مشاوره دریافت کنند.

ویزای تحصیلی سوئد تضمینی نیست و نتیجه آن به شرایط دانشجو و نظر آفیسر سفارت بستگی دارد، بنابراین با دیدی باز برای درخواست ویزا اقدام نمایید.

جهت مشاوره تخصصی ویزا با آقای مهندس مرعشی می توانید با موسسه EUStudy در ارتباط باشید، در صورتی که پذیرش خود را گرفته اید، می توانید برای پروسه ویزا خود را به ما بسپارید.

موسسه Eustudy

تحصیل در سوئد

جهت دریافت مشاوره اولیه رایگان برای مهاجرت تحصیلی، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت